Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Βρυξέλλες - Brussel – Bruxelles – Brussels

Αύριο, σε 27 ώρες για να ακριβολογήσω, πετάω για την πόλη που μεγάλωσα τις Βρυξέλλες και την οποία θα αποκαλώ εφ’ εξής το χωριό. Στο post θα παραθέσω μερικές φωτογραφίες ελπίζοντας ότι θα πω περισσότερα πράγματα για το χωριό απατώντας σε σχόλια σας.

- Το κοινοβούλιο


- Parc de Woluwe & avenue Tervuren




- Grande Place ή αλλιώς κεντρική πλατεία του "χωριού" και δημαρχείο




- Parc du cinquantenaire

(κεντρικό τζαμί της πόλης, για να αναφέρω την λέξη κεντρικό σημαίνει πως υπάρχουν και άλλα. ΝΑΙ οι κουτόφραγκοι είναι άτυχοι! Δεν τους κυβερνάνε οι Φασιστόδουλοι και οι εφραίμ όπως εμάς...)

Place des Martyres, στο προηγούμενο blog μου είχα γράψει σχετικό post.


Ο καθεδρικός ναός st Michel.


Η είσοδος του σχολείου μου (European School of Brussels I)


Υ.Γ. Ο τίτλος είναι σε 4 γλώσσες: Ελληνικά, Φλαμανδικά, Γαλλικά και Αγγλικά. Θα ήθελα να σημειώσω πως το Βέλγιο έχει 3 επίσημες γλώσσες τα Φλαμανδικά, τα Γαλλικά και τα Γερμανικά αλλά μιας και οι Βρυξέλλες είναι διεθνής πόλη η πλειοψηφία των κατοίκων της, ομίλει άνετα και την Lingua Franca της εποχής μας: τα Αγγλικά.

8 σχόλια:

Odysseas είπε...

Μακάρι να ήταν και το δικό μας χωριό σαν το δικό σου! Γιατί εδώ έχουμε μόνο χωριάτες, αλλά το χωριό το κάναμε πολυκατοικίες!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@odysseas
Ας μην σχολιάσω την τριτοκοσμική πόλη που ονομάζεται Αθήνα!

Το χειρότερο είναι πως και οι πόλεις της επαρχίας αντιγράφουν το Αθηναικό πρότυπο :(

nosdi είπε...

Καλημέρα Καρα-john!!!
Ήθελα να σου ευχηθώ καλό ταξίδι και καλά να περάσεις στο χωριουδάκι μας!!
Πολύ σε βλέπω να το αναπολείς τώρα τελευταία (και σε καταλαβαίνω μάλιστα). Μήπως σκέφτεσαι να την “κάνεις” και εσύ ξανά προς τα πάνω????
Πολλά φιλιά και πάλι!!

Πιες και καμιά blanche ή καμιά Leffe και στην Υγειά μας!!.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Κώστα
Όχι δεν σκέφτομαι να γυρίσω στο χωριό.

Ο καιρός παρά είναι τραγικός εκεί άσε που όσο περνάνε τα χρόνια τόσο πιο πολύ αποξενώνομαι.

Φυσικά αν μου κάτσει θέση στην Ε.Ε. γύρισα με τα 1000 :)

doctor είπε...

Αχ μου θύμισες το ταξίδι που έκανα στις Βρυξέλες πριν δύο χρόνια!
Βέβαια το Μπρυζ μου άρεσε περισσότερο. Είχε και κάτι βάφλες...

doc

salvatore1789 είπε...

Δε βλέπω αυτοκίνητα και ανησυχώ: Αυτή πως καμακώνουν γκόμενες? Με ποιήματα?
Τς τς σιβιλιζεϊσιον. Πάρκα πλατείες..
Μόνο στην τελευταία φωτό είδα κάτι τουτου και αυτά φτηνά.
Ενώ εδώ... ποιότητα ζωής.
Που πας δυστυχισμένε στους βαρβάρους. Μες τα δέντρα ζουν ακόμη...

mtryfo είπε...

Το χειρότερο είναι πως και οι πόλεις της επαρχίας αντιγράφουν το Αθηναικό πρότυπο :(

και κάκιστη αντιγραφή φίλε μου...

Αυτή τη φορά δε σε πολυζηλεύω, ετοιμάζομαι για ταξιδάκι στην Αγγλία σε 10 μέρες οπότε...

Να περνάς πολύ καλά, ακούς?

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δημήτρη
Η Brugges δεν μου αρέσει, δεν είμαι fan των καναλιών...

Ούτε και οι Γκόφρες* μου αρέσουν :)

*ΕλληνοΒέλγικα για βάφλες, από την λέξη gauffre. Άσχετο αλλά η λέξη βάφλα με τσαντίζει, η γκόφρα είναι Βέλγικο φαγητό οπότε ας κρατήσουμε την Γαλλική λέξη :)

@salvatore1789
Δυστυχώς και στο "χωριό" υπάρχουν κούρσες, καμία σχέση φυσικά με την Ελληνική φρίκη. Πάντως όσες φορές έχω πάει στο "χωριό" με έλληνες τους κάνω πάντα το εξής κόλπο: Πηγαίνω στην διάβαση ενώ έρχεται αυτοκίνητο ο οδηγός του με βλέπει και κοκκαλώνει την κούρσα του. Οι ομοεθνείς μας μένουν ξεροί :)

@mtryfo
Αγγλία? Ποτέ δεν ήμουνα fan αυτής της χώρας και για αυτό έχω πάει μόνο 3 φορές. Την πρώτη το 1983 με τον πατέρα μου με "σαρδέλλα Τουρς" (σαν καθώς πρέπει Έλληνες) την δεύτερη όταν ήμουνα 21 ή 22 χρονών σε ένα φίλο που σπούδαζε εκεί και την τρίτη πρόπερσυ σε ένα πρώην συνάδελφο που πλέον μένει στο Λονδίνο μόνιμα.