Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Πεζό-Δρόμια

Έχω ξαναγράψει αρκετές φορές για τα δήθεν ΠΕΖΟ-δρόμια στην χώρα μας και στο τωρινό μου μπλογκ αλλά και στο παλιό. Σήμερα όμως μου συνέβει μία κλασσική ιστορία. Έβγαινα από το Super Market και διέσχιζα μία διάβαση. Στο ΠΕΖΟ-δρόμιο είχε παρκάρει με τη μηχανή του ένας συ-«πολίτης» μας και ήθελε να βγει στο δρόμο. Την διάβαση την είχε κλείσει με την κούρσα του ένας άλλος συ-«πολίτης» και όταν είδε τον πρώτο ότι ήθελε να βγει στον δρόμο των ρώτησε αν χωράει.

Εγώ άκουσα την ερώτηση και της είπα: Καλά ο Μαλάκας είναι επάνω στο ΠΕΖΟ-δρόμιο και των ρωτάτε αν χωράει? Ο συ-«πολίτης» άκουσε την λέξη μαλάκας και ανταπέδωσε την ευγένεια. Έκανα το λάθος να του απαντήσω.

Θα μου πείτε ότι τουλάχιστον ο συ-«πολίτης» βγήκε και από επάνω, άλλωστε αν είναι να κάνεις μία λαδιά να την κάνεις σωστά...

12 σχόλια:

doctor είπε...

Στην Ελλάδα Γιάννη μου... the masturbation goes cloud...

Ανίατη η περίπτωσή μας.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Φίλε Δημήτρη έχεις απόλυτο δίκαιο αλλά αρνούμαι να προσαρμοστώ!

maximus είπε...

Έπρεπε να φωνάξετε την Δημοτική Αστυνομία (λεφτά θέλουν και αυτοί) και να του ζητήσετε να επαναλάβει την "ευγένεια".

Σοφία είπε...

Βάλε στην τσάντα σου μερικά από αυτά τα αυτοκόλλητα που λένε "είμαι γάιδαρος" - ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστούν...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@MAXIMUS
Δημοτική αστυνομία? Χα χα και ξανά χα! Πριν από λίγα χρόνια περπατούσε η μητέρα μου και έσπροχνε το καροτσάκι με την εγγονή της, κάποιος *&%&%&^%& είχε κλείσει την ράμπα. Δίπλα ακριβώς ήταν δύο δημοτικές αστυνομίνες και η μητέρα μου τους παραπονέθηκε. Αυτές αρχικά δεν αντέδρασαν αλλά όταν απομακρύνθηκε λίγο η μητέρα μου γύρισε πίσω και τις είδε να γαλάνε μαζί της...

@Σοφία
Έδω και μερικές μέρες έχω αυτά τα αυτοκόλλητα αλλά στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν δύο προβλήματα:
1ον οι οδηγείες των street Panthers δηλώνουν ρητά ότι τα κολάς όταν τα οχήματα έχουν αποκλείσει εντελώς το πέρασμα για τους πεζούς και
2ον ο &%^&%&^% ήταν επάνω στο όχημα και δεν έχω όρεξη να τσακόνομαι με τον κάθε &%&*%&*%&*.

suncitizen είπε...

Ε ναί, εμάς να δεις που μας κλείνουν το γκαράζ για να πάνε να ψωνίσουν στο σούπερ μάρκετ. Κάθε μέρα μάχες, αλλά τίποτα...
Όπως κατάλαβες, αυτή είναι η νοοτροπία μας και αυτό ζητάμε και από τους πολιτικούς τους οποίους κατηγορούμε...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Γκαράζ? Που να σου πως τι ιστορίες με το γκαράζ των γονιών μου...

mtryfo είπε...

Αχ Γιάννη... εδώ δεν μπορούμε να "προσαρμοστούμε" εμείς που δεν ζήσαμε και "εξω"... εσύ? θα δυσκολευτείς πολύ και αμφιβάλλω αν θα τα καταφέρεις να το ξεπεράσεις... σε καταλαβαίνω απόλυτα...
Μη σταματάς όμως να τους τα "χώνεις" όποτε σου δίνεται η ευκαιρία... τουλάχιστον θα νοιώθεις ότι αντιδράς...

"Ground Control to Major Tom" είπε...

Μόλις διάβασα ένα δραματοποιημένο ψυχογράφημα για τα καθημερινά
"πεζο-δράματα" του νεο-έλληνα...

Και εσάς φίλτατε... ξινό σας βγήκε.

Καλώς σας βρήκα :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γίναμε πολλοί...μα πάρα πολλοί και εφ' όσον δεν υπάρχει η πρόβλεψη αλλά ούτε καμία διάθεση από το Κράτος προς αυτή την κατεύθυνση το πρόβλημα θα διογκώνεται.
Με το γκαράζ έχω κι' εγώ προβλήματα. Στη γύρα να ψάχνω κάθε φορά αυτόν που μου εμποδίζει την είσοδο.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Έκανα ρεπορταζ φια σταθμευμένα αυτοκίνητα σε πεζοδρόμια και με κινηγούσαν οι ιδιοκτήτες τους ν με χώσουν μέσα.

Παραλίγο να βρω το μπελά μου, σου λέεω.

Ταλαιπωρήθηκα πολύ...

Μετά την προβολή του ρεπορτάζ μου, τους δόθηξκαν κλήσης για την παράβαση.

Είχαν σταθμέυσει και σε χώρους αναπήρων...

Μιλάμε για το απόλυτο αίσχος.

Την πολύ πολύ καλημέρα μου,

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@mtryfo
Να προσαρμοστώ; Να σου πω μία ιστορία, στο καράβι που ερχόμουνα Ελλάδα γνώρισα 2 Έλληνες που ζούσαν στην Νορβηγία. Τους είπα ότι πάω στην Ελλάδα μετά από 13 χρόνια, γυρνάει ο πρώτος και λέει στον δεύτερο:
-Πόσα χρόνια λες να του πάρει να εγκληματιστεί, 5;
-Μπα μάλλον 10, απαντάει ο άλλος.
Τώρα ποια που συμπλήρωσα τα 10 χρόνια επιβεβαιώθηκε πως είχε δίκαιο ο δεύτερος. Για παράδειγμα το σκάνδαλο εφραίμ το προσπέρασα.

Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω να τα χ'ωνω στους Υ%&%* που παρκάρουν στα ΠΕΖΟ-δρόμια!

@"Ground Control to Major Tom"
Δεν μου βγήκε καθόλου ξυνό, ίσα-ίσα μου έδωσε αφορμή για ποστάκι :)
Άσχετο αλλά το τραγούδι "Ground Control to Major Tom" μου αρέσει πάρα πολύ.

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Δεν φταίει μόνο το κράτος, αν εμείς οι πολίτες θέλαμε καλύτερο κράτος θα το είχαμε...

@ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ
Δεν εκπλήσωμαι, μετά από 10 χρόνια στην Ελλάδα δεν με εκπλήσουν και πολλά πράγματα...