Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Γαμώ τα P.C. γαμώ!

Το γνωρίζω πολύ καλά πως δεν πρωτοτυπώ με αυτή την πρόταση αλλά τον τελευταίο καιρό τα προβλήματα των P.C. με βασανίζουν.

Ας αρχίσω από το ποιο απλό δηλαδή το P.C. του γραφείου μου. Υστερεί σε μνήμη οπότε σέρνεται. Ζήτησα μνήμη από το υπεύθυνο και μου είπε πως η εταιρία δεν μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά μνήμης για ένα άτομο. Όταν του είπα πως δεν μπορώ να δουλέχω μου απάντησε: αυτό είναι πρόβλημα σου...

Το δεύτερο πρόβλημα που έχω είναι με το P.C.που έχω σπίτι το οποίο κωλάει συνέχεια. Το αυτονόητο είναι ότι το μόνο άτομο που μπορώ να κατηγορήσω είναι ο ευατός μου.

Μήπως πρέπει να περάσω σε Macintosh ή σε Linux;

36 σχόλια:

eirini είπε...

Καλέ εγώ στο γραφείο δεν έχω ούτε internet!!!! Ποιά παραπάνω μνήμη μου λες;!!!
Γενικά όταν κολλά ο υπολογιστής μου τρελλαίνομαι! Σε καταλαβαίνω που σου έσπασε τα νεύρα!
Τώρα για τα άλλα στο τέλος που αναφέρεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω!
Καλησπέρα!!!

Meropi είπε...

Τα Macintosh ή Linux δηλαδή είναι καλύτερα; Δεν θα κολλάνε?

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ενημέρωση, το πρόβλημα στο γραφείο λύθηκε μιας και θα αλλάξω υπολογιστή :)

@eirini
Υπάρχουν εταιρίες χωρίς ιντέρνετ?

@Meropi
Linux δεν έχω χρησιμοποιήσει αλλά όλοι λένε πως είναι πολύ σταθερά, το ίδιο λένε και για τα Macintosh.

Σοφία είπε...

Το ότι δεν μπορείς να δουλέψεις, είναι πρόβλημα της εταιρίας, όχι δικό σου προσωπικό. Αν η εταιρία δεν προβληματίζεται αρκετά ώστε να στο λύσει... ε, δούλεψε λίγο λιγότερο (μέχρι να προβληματιστούν).

Για το σπίτι δεν έχω καμιά σοφία να σου πω. Καλό κουράγιο μόνο!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Σοφία
Ναι είναι και πρόβλημα της εταιρίας αλλά και δικό μου, τέλος πάντων μου έδωσαν ένα άλλο μηχάνημα, το οποίο είναι server.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Η χαρά μου για το νέο μου PC στο γραφείο κράτησε λίγο, το καινούργιο μηχάνημα έκανε πολύ θόρυβο, οι συνάδελφοι στο γραφείο διαμαρτηρήθηκαν και έτσι γύρισα στο παλιό. Το καλό είναι πως με διαβεβαιώσαν πως μέσα στην άλλη εβδομάδα θα μου δώσουν μνήμη.

Ανορθόδοξος είπε...

Προσωπική συμβουλή:
Αν δεν ασχολείσαι πολύ με παιχνίδια, πέρνα στο Mac ή στα Linux τώρα! Θα με θυμηθείς!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ναι φίλε μου αλλά το καλό που έχουν τα windows είναι ότι βρίσκεις τα προγράμματα σπασμένα, κάτι που δεν ισχύει στις άλλες πλατφόρμες.

Τέλος πάντων ετοιμάζομαι να κάνω format.

Καλή μου τύχη :)

Agorafoviagr είπε...

Δεν ξέρουν ή δε θέλουν να καταλάβουν πως δεν είναι δικό σου πρόβλημα αν το hardware δε σηκώνει τα προγράμματα που έχει ο υπολογιστής και χρειάζεται αναβάθμιση ή αλλαγή. Αν δεν κάνουν αναβάθμιση το πρόβλημα θα είναι δικό τους, γιατί ο υπολογιστής θα είναι αργός και η δουλειά τους θα πάει πίσω. Οπότε είναι πρόβλημά τους...Ο σέρβερ πρέπει να πήγαινε καλύτερα γιατί συνήθως έχουν πάνω του δυνατό hardware για να εξυπηρετεί το δίκτυο. Όπως και αν έχει πάντως, είναι εκνευριστικό να δουλεύεις σε υπολογιστή που σέρνεται. Στο σπίτι το καλό είναι πως κάνεις εσύ ότι θέλεις :) Μπορείς να του βάλεις linux που το καλό είναι πως είναι ελαφριά και το pc έχει καλύτερη απόδοση, το κακό είναι όπως είπες φίλε μου Ιωάννη πως δεν υπάρχει η συμβατότητα που υπάρχει στα Win. Όσο για το φορμάτ, όταν σέρνεται το pc, αν έχεις καιρό να κάνεις φορμάτ ή υποπτεύεσαι "μαμούνια" να έχουν μπει στα win και να τα βάρυναν, τότε είναι μία καλή λύση. Μόνο μη ξεχάσεις να κάνεις αν χρειαστεί backup τα χρήσιμά σου αρχεία. Προσωπικά συχνά την πατάω με τα bookmarks στον firefox....Ψάχνω μετά να βρω τις ιστοσελίδες για να τις προσθέσω ξανά στους Σελιδοδείκτες...Καλό τριήμερο φίλε μου να έχεις :)
Με αγάπη
Max

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Agorafoviagr
Για το θέμα της δουλειάς έχεις δίκαιο αλλά η δικιά μου πίστη "βγαίνει" όταν χρειάζομαι 5 λεπτά μου ανοίξει ένα απλό αρχείο word...

Bookmarks; Δεν χρησιμοποιώ οπότε δεν ξέρω.

Agorafoviagr είπε...

Φίλε μου Ιωάννη αν χρειάζεται τόσο χρόνο για να ανοίξει ένα έγγραφο (είναι βέβαια λίγο βαρύ το office ειδικά το 2007) τότε μάλλον δε θέλει παραπάνω μνήμη, αλλά αντικατάσταση το pc...Αν δηλαδή θελήσεις να ανοίξεις ταυτόχρονα ένα έγγραφο και κάποιο ακόμα πρόγραμμα, τότε μπορεί να έχει τελειώσει και το οκτάωρο!
Φιλικά
Max

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Πλάκα- πλάκα κάπως έτσι είναι η κατάσταση :(

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Πήγα να χαρώ με το επαγγελματικό μου pc και πήρα τα ... του καράμπελα. Σήμερα κανονικά έπρεπε να βάλω μνήμη, ρωτάω τον υπεύθυνο και μου είπε ότι δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Η "κατάρα" με το επαγγελματικό PC συνεχίζεται. Αποφάσισαν να μου δώσουν ένα server αλλά έκανε πολύ θόρυβο οπότε αποφασίσαμε να βάλουμε περισσότερη μνήμη στο παλιό μου μηχάνημα. Βρήκα ένα και το "κανιβάλισα" στην πορεία όμως κάηκε και το τροφοδοτικό, πήρα ένα από ένα άλλο μηχάνημα και πλέον το PC δεν ξεκινάει...

Agorafoviagr είπε...

Φίλε μου Ιωάννη αν εννοείς πως δεν ανοίγει καθόλου όταν πατάς το κουμπί κοίταξε πρώτα μήπως το καλώδιο τροφοδοσίας φταίει. Αυτό που συνδέεται στην πρίζα και στο πίσω μέρος του τροφοδοτικού. Βάλε ένα άλλο καλώδιο που ξέρεις ότι είναι εντάξει. Βγάλε τη μνήμη που είχες βάλει μήπως κάνει βραχυκύκλωμα και δεν αφήνει το pc να πάρει ρεύμα από το τροφοδοτικό. Βγάλε τις κάρτες επέκτασης (μόντεμ, κάρτα δικτύου κλπ αν υπάρχουν σε PCI θύρες). Μπορεί κάποια από αυτές να κάνει βραχυκύκλωμα. Με βγαλμένες τις κάρτες δοκίμασε να δεις αν ανοίγει. Αν ανοίξει, κλείστον και βάλε μία μία τις κάρτες για να δεις ποια φταίει.
Το άλλο που μπορείς να φταίει είναι, να είναι καμένο και το τροφοδοτικό από τα άλλο pc! Αν το άλλο pc έχει να δουλέψει πολύ καιρό, μπορεί (σπάνιο μεν, αλλά πιθανό δε) να χάλασε από τη μη χρήση. Βάλε ένα τροφοδοτικό για το οποίο είσαι απόλυτα σίγουρος πως δουλεύει! Σιγουρέψου πως το 20πινο καλώδιο (24πινο το αποκλείω να είναι γιατί είναι παλιό το pc) του τροφοδοτικού έχει "κουμπώσει" καλά στην μητρική. Σου αναφέρω τι κάνω σε παρόμοιες περιπτώσεις. Ειδικά με τις κάρτες επέκτασης, μου τυχαίνει συχνά να πέφτει στα χέρια μου PC που δεν ανοίγει, γιατί κάποια κάρτα έκανε βραχυκύκλωμα. Σιγουρέψου όταν δεν έχεις κανένα σφυρί εκεί κοντά γιατί μπορεί να σου βγάλει ο υπολογιστής την πίστη και να τον σπάσεις :)
Φιλικά
Max

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Agorafoviagr
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά νομίζω πως θα πρωτιμήσω την λύση με το σφυρί :)
Θα δούμε αύριο που θα πάω στο γραφείο...

Agorafoviagr είπε...

Όχι φίλε μου Ιωάννη μην το κάνεις! Είναι ξένο το PC! Άσε που αν δούνε τα άλλα πράξεις βίας προς το συνάδελφό τους, μπορεί να αρχίσουν αντίποινα :) Καλό βράδυ, μάλλον ξημέρωμα φίλε μου να έχουμε
Φιλικά
Max

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δεν μου έχουν κάνει τίποτα οι υπολογιστές των συναδέλφων, ούτε εκείνοι άλλωστε :P

Θα είμαι ευγνώμων σε όποιον μου δώσει Product key για Win xp pro.

Λωτοφάγος είπε...

Πάντως, είναι σίγουρο πως το βράδυ οι υπολογιστές του γραφείου "τα λένε" και το πρωί χαλάνε με τη σειρά αν φερθείς σε έναν λίγο απαξιωτικά!
Το λαπτοπ μου στο σπίτι άρπαξε ιό και θέλει γιατρό. Το λάθος, βέβαια, ήταν δικό μου: άνοιξα κατά λάθος διαφημιστικό μέιλ αντί να ανοίξω το αμέσως επόμενο! Τώρα γράφω σε μια αρχαιολογία, μέχρι να βρει λίγο χρόνο ο γιατρός. Μένει και στου διαόλου τη μάνα! Όσο για μένα, ως μεσήλιξ έχω μαυρομεσάνυχτα σε τόσο (!) πολύπλοκα θέματα!
Έχεις την αμέριστη συμπάθειά μου. Εύχομαι να λύσεις γρήγορα το πρόβλημα.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Λωτοφάγος
Το πρόβλημα είναι πως εγώ λόγο επαγγέλματος (προγραμματιστής) δεν θα έπρεπε να είχα τέτοια προβλήματα.

Αν δεν βρω και αύριο λύση για τον υπολογιστή του σπιτιού μου θα αγοράσω τα αυθεντικά windows.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ατύχησα, τα Win XP έχουν αποσυρθεί από τη αγορά και φοβάμαι πως ο υπολογιστής μου δεν είναι αρκετά ισχυρός για vista...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Η "κατάρα" μου συνεχίζεται, δοκίμασα δύο φορές με κωδικούς που μου έδωσαν φίλοι και απέτυχα. Με βλέπω να αγοράζω νέο υπολογιστή...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Επιτέλους το πρόβλημα με το PC στο σπίτι λύθηκε και ευχαριστώ θερμά τον Paul που μου έδωσε τα win xp pro.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Βρέθηκε λύση και για τον υπολογιστή του γραφείου μιας και αύριο πρωί θα έχω ένα καινούργιο.

Agorafoviagr είπε...

Καιρός ήτανε φίλε μου Ιωάννη! Καλορίζικος ο καινούργιος!
Με αγάπη
Max

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Και μόλις τώρα παρέλαβα τον νέο μου υπολογιστή στο γραφείο :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Η "κατάρα" μου με τους υπολογιστές συνεχίζεται. Ααπό το πρωί προσπαθώ να εγκαταστήσω τα λογισμικά για να δουλέψω και ο υπολογιστής κολάει συνέχεια!

Γαμώ την Microsoft γαμώ!

Agorafoviagr είπε...

Μήπως φίλε μου Ιωάννη, έχει το νέο pc τα Vista (καλό κουράγιο αν τα έχει) και αυτά τα προγράμματα που έχεις ή κάποια από αυτά, δεν είναι συμβατά με τα vista; Αλλιώς τα κολλήματα μπορεί να οφείλονται από την εμπειρία που έχω, σε κακή εγκατάσταση του λειτουργικού και των drivers του hardware, οπότε σε αυτήν την περίπτωση, format και περνάς το λειτουργικό και τους drivers εσύ. Αποφεύγω να μου κάνουν εγκατάσταση το λειτουργικό και τα συναφή άλλοι γιατί υπάρχουν φορές που κάνουν βιαστική δουλειά και το pc κάνει μετά του κεφαλιού του...Καλή μέρα φίλε μου Ιωάννη και καλό....κουράγιο...
Φιλικά
Max

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Agorafoviagr
Ευτυχώς η λύση βρέθηκε, έπρεπε να αλλάξω κάτι σε μία τιμή στο regedit.
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Υ.Γ. Ιωάννη με αποκαλώ μόνο στις Λατινικές γλώσσες. Στα Ελληνικά με αποκαλώ Γιάννη.

Agorafoviagr είπε...

Τέλος καλό όλα καλά δηλαδή φίλε μου Γιάννη. Ξεζούμισέ το και βγάλε τα απωθημένα σου από το προηγούμενο pc :) Την καλημέρα μου
Φιλικά
Max

Ανώνυμος είπε...

Τα προγράμματα Macintosh και Linux είναι καλά, αλλά πολύ εξειδικευμένα. Δεν υπάρχουν drivers για να υποστηρίξουν τα περισσότερα από τα μηχανήματα της αγοράς και είναι δύσκολο να βρίσκεις προγράμματα για να κάνεις διάφορα. Ο λόγος είναι ότι όλοι οι κατασκευαστές προτιμούν να φτιάχνουν τα προϊόντα τους να ταιριάζουν με τα Windows.
-Για να μην σέρνεται ο υπολογιστής σας χρειάζεται να του κάνετε ρυθμίσεις και να σβήσετε προγράμματα που "τρέχουν από κάτω" και τον καθυστερούν αλλά ταυτόχρονα δεν σας χρησιμεύουν σε τίποτε. Εκείνοι που γνωρίζουν μπορούν να μειώσουν το μέγεθος των Windows στο ένα τέταρτο ή και λιγότερο των κανονικών.
-Οι υπολογιστές καθυστερούν πολύ και από τα πιο πολλά antivirus.
Εγώ αυτήν την στιγμή έχω ρυθμίσει τον υπολογιστή μου να ανοίγει σε εξήντα δευτερόλεπτα και να κλείνει σε επτά μόλις δευτερόλεπτα! Και δεν έχω ούτε antivirus, παρά μόνο το πολύ ελαφρύ Spybot.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μιχάλη,
Macintosh έχω χρησιμοποιήσει μόνο στο πανεπηστίμιο. Όσον αφορά τα προγράμματα, αυτός είναι ο λόγος που τα windows κυριαρχούν. Έχουν πολλά σφάλματα αλλά βρίσκεις όποιο πρόγραμμα θέλεις πειρατικό.

Προσωπικά δεν θα ρίσκαρα να σερφάρω χωρίς anti-virus μιας και οι χάκερς έχουν σαν νούμερο ένα στόχο τα windows...

Το σωστό να λέγεται είπε...

Τελείωσες το ρημάδι το "πανεπηστίμιο".

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ναι αλλά στο εξωτερικό...

Ανώνυμος είπε...

Πέρνα σε mac. 23 χρόνια έφαγα με τα συμβατά. 9 μήνες με το mac ξέχασα τι πάει να πει πρόβλημα. Έχω αρχίσει μάλιστα να χάνω τα skills μου σε problem solving - repairing για windows. ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Και που θα βρίσκω προγράμματα για Mac;