Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Η Κυριαρχέια της Οθόνης.

Τον τελευταίο καιρό όπου και να πάω βλέπω οθόνες, στο μετρό, στον ηλεκτρικό, στις καφετέριες ακόμα και στα φαστφουντάδικα.

Η αποθέωση ήταν ένα ξενοδοχείο όπου έμεινα στο τέλος Ιουνίου. Στην αίθουσα του πρωινού είχε Τηλεόραση που έπαιζε ασταμάτητα. Ζήτησα από την γκαρσόνα να την κλείσει ή να τη χαμηλώσει αλλά μου είπε ότι δεν μπορεί γιατί κανονίζεται κεντρικά.

Για να πω και την κακία μου: την πρώτη μέρα έπαιζε βίντεο της Vissi και άλλων Ελλήνων τραγουδιστών, τον λόγο που τραγουδούσαν στα Αγγλικά τον αγνοώ και δεν είναι το θέμα μου. Την επομένη πέθανε ο Μάικλ Τζάκσον και έπαιζαν τραγούδια του. Δεν ήμουνα ποτέ οπαδός του αλλά συγκριτικά με τα Ελληνάδικα είναι Stravinsky.

Τον Σεπτέμβριο είχα πάει στη Λέσβο και φρίκαρα με την ηχορύπανση αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι οι εκπομπές που έπαιζαν στην, φυσικά;, κυριαρχούσα Τηλεόραση ήταν ποιοτικές.

Βρήκα ένα μέρος όπου η Τηλεόραση είναι χρήσιμη: στο γυμναστήριο μιας και όταν κάνω διάδρομο ή ποδήλατο χρειάζομαι το “μαγικό κουτί” για να περνάει η ώρα :)

27 σχόλια:

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Παρόλο που δεν είμαι οπαδής της TV καμιά φορά την χρησιμοποιώ. Τις καθημερινές όταν δεν βγαίνω χαζεύω τις Ελληνικές σειρές του MEGA. Σχεδόν κάθε τις Κυριακή βλέπω στο TV5 Monde το Kiosque.

Τέλος καμία φορά βλέπω και Αμερικάνικα έργα.

Unknown είπε...

Το χειρότερο, κατά τη γνώμη μου, είναι οι τηλεοράσεις σε καφέ/ μπαρ/ εστιατόρια, όταν δεν υπάρχει κάποιος λόγος ύπαρξης τους (π.χ. αγώνας ποδοσφαίρου ή μπάσκετ). Ακόμη και αν δεν σε ενδιαφέρει αυτό που δείχνει, κάποια στιγμή θα χαζέψεις και θα αρχίζεις να κοιτάς την οθόνη. Και τότε πάει η παρέα...

Όσο για την ποιότητα των μουσικών καναλιών, είναι μεν χαμηλή, αλλά ποιον πρέπει να κατηγορήσουμε; Αυτούς που φτιάχνουν το πρόγραμμα ή την πλειοψηφία των ακροατών;
[Σε ένα καφέ, όταν μια φορά είχε βάλει το Karma Police των Radiohead και το Bullets των Archive -δυο συγκροτημάτων που, όπως και να το κάνουμε, αναγνωρίζονται ως καλύτερα των ελληνικών καλλιτεχνών ακόμη και από μη φανατικούς τους, πολύς κόσμος είχε δυσανασχετήσει.]

Τα σπορτέξ είπε...

Πολυ μου αρεσε η ειδηση οτι εχεις βαλει την αεροβια ασκηση στη ζωη σου(γρηγορο περπατημα-τρεξιμο-ποδηλατο)!!! Συγχαρητηρια

VAD είπε...

Μου ειναι απαραίτητη:)το βραδάκι:0,σε δυο λεπτά με παιρνει ο ύπνος απέναντί της:)))

Καλό μήνα....

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Léna
Το παθαίνω και εγώ, αν κάτσω κάπου και έχει οθόνη κολλάω σαν χάνος...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@ΤΡΕΧΑΛΑΚΗΣ
H αερόβια άσκηση είναι ο πιο ευχάριστος και εύκολος τρόπος για να επανέλθω. Άλλωστε ο βασικός λόγος που επέζησα από το ανεύρυσμα μου είναι ότι ήμουνα γυμνασμένος.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@VAD
Ατύχησα μιας και η δικιά μου TV είναι στο σαλόνι και όχι στο υπνοδωμάτιο :P

mahler76 είπε...

εγώ βλέπω πλέον ελάχιστα tv δεν βρίσκω πολλά ενδιαφέροντα πράγματα σε αυτήν.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Λογικό είναι αν έχεις παιδεία :)

mahler76 είπε...

δεν είναι ότι έχω παιδεία, απλά η τηλεόραση είναι ΤΟΣΟ ΚΑΚΗ.

jf είπε...

Είδες που τα πάντα έχουν τη χρησιμότητά τους? Όταν το πάλαι ποτέ έτρεχα κι εγώ στο διάδρομο, την είχα συντροφιά...

Καλό μήνα

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@mahler76
Η Ελληνική TV θα μπορούσε να έμοιαζε στο BBC, το οποίο για TV είναι πολύ καλό :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@JamanFou
Δαφωνώ με το "Είδες που τα πάντα έχουν τη χρησιμότητά τους" μιας και δεν στέκει.

Γιατί σταμάτησες τον διάδρομο;

Ανώνυμος είπε...

Α ήσουν γυμνασμένος και πας και κάθε μέρα γυμναστήριο...καλά το είχα υποψιαστεί ότι είσαι ωραίος. Γι αυτό σχολιάζω τόσο καιρό, χαχαχα.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ναι αλλά μπορεί να έχω σωματάρα και φάτσα σκατά :P

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη εγώ είμαι καταδεχτικός και απλός άνθρωπος. Καλό six pack να υπάρχει και τα άλλα τα βρίσκουμε :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

six pack = ;

giant13 είπε...

To σλόγκαν λοιπόν φίλε Γιάννη είναι,

"Βάλε και συ μια οθόνη μπορείς!"

Γιατί ψάχνεις σε δημόσιους χώρους; Απλά, κάνε ένα γκάλοπ σε μπλόγκερς και πιστεύω θα δεις τι γίνεται.
Τέσσερις συσκευές μόνο, υπάρχουν στο δικό μου σπίτι.
Παραπονιούνται η κουζίνα, το μπάνιο και το δεύτερο wc.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@giant13
Άλλη μία απόδειξη του πόσο ανθέλληνας είμαι μιας και η μοναδική συσκευή που έχω δεν είναι καν στη μπρίζα;
Λες να με πετροβολήσουν στη πλατεία Συντάγματος; :P

Laplace είπε...

καλημερα Ιωαννη
Κ εγω δεν βλεπω πολυ tv
μονο αθλητικα,καμια ταινια σπανιοτερα(γιατι υπαρχουν κ τα dvd κ βλεπεις οτι επιθυμεις),κανα καλο ντοκιμαντερ και ειδησεις ή ενημερωτικες εκπομπες οχι για να ενημερωθω αλλα για να δω πως προσπαθουν να κατευθυνουν τον κοσμο.

χαχα εχεις δικιο για την tv στο γυμναστηριο πχ στον διαδρομο ειναι απαραιτητη(αν κ εκει προτιμω το ραδιοφωνο ή mp3) :P :P :P

καλη κυριακη να εχεις

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Laplace
Καλή Κυριακή και σε εσένα.

Στις αεροβικές ασκήσεις του γυμναστηρόου προτιμάω την οθόνη από το mp3 player.

Dormammu είπε...

Γιάννη κι εμένα στο τζόγκινγ με έχει σώσει το mp3 player. Η τηλεόραση στο σπίτι ανοίγει μόνο για κινούμενα σχέδια (ο μικρός βλέπεις), άντε και για κανέναν αγώνα. Για τα υπόλοιπα ευτυχώς υπάρχει το διαδίκτυο.

Six pack= Γραμμωμένοι κοιλιακοί

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Οι κοιλιακοί μου είναι μακριά από το να είναι έτσι οπότε δικαιολογούμαι εν μέρη να αγνοώ τον όρο...

Δεν είμαι πατέρας αλλά καλό είναι τα παιδιά να μην λιώνουν στο χαζοκούτι....

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις ποιοι έχουν six pack?
Αυτοί που δεν βλέπουν τηλεόραση στο γυμναστήριο. χιχιχι

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δεν νομίζω μιας μπορείς να κάνεις και ποδήλατο και κοιλιακούς :)

Astero είπε...

Μα τι έγινε? Κανείς σας δεν έχει περάσει άσχημο χωρισμό ή τέλος πάντων μια περίοδο down, έστω και για λίγες μέρες, ώστε να εκτιμήσει την ευεργετική επίδραση της αποβλάκωσης που μόνο η tv μππορεί να προσφέρει?
Νοιώθω τόσο μόνη!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Astero
Συγνώμη αλλά ευτυχώς δεν είστε πολλοί που να έχετε τέτοια εμπειρία: ανεύρυσμα και δη στον εγκέφαλο.
Συγκριτικά με αυτό τα περισσότερα είναι πταίσματα.